پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151321
انتخابات پرشکوه در سايه همدلي و هم زباني مردم و مسولين تحقق پذير است
تاریخ انتشار : 1394/02/13 15:32:27
نمایش : 1247
استاندار چهارمحال و بختياري لازمه برگزاري انتخابات سالم و پرشکوه را ، همدلي و همزباني بين قوا و مردم و مسولين دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه خبري تحليلي بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتکي در گردهمايي فعالان استان که در فرهنگ سراي جديد شهرکرد برگزار شد، شعار سال جديد را نقظه کليدي رسيدن به آرمان هاي مردم و نظام دانست و اظهار داشت: در سالي که همراه با تحولات عظيم اقتصادي و اجتماعي همراه است، مساله انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود و لزوم پيوند مردم و مسولين نقش بالايي را در تحقق اين اهداف به همراه دارد.

سليماني افزود: تلاش ملي براي ايجاد وحدت و همدلي براي برگزاري انتخابات پرشور وظيفه دولتي ها و مسولين است که در اين رابطه انتظار مي رود از صفر تا صد اين تلاش تحقق يابد و حق کسي در اين حماسه باشکوه ضايع نشود.

استاندار با اشاره به اينکه تخريب ديگران در انتخابات اخير مي تواند تبعات نازيبايي براي نظام و دولت به همراه داشته باشد، از فرمانداران و مسولان خواست تا حق و عدالت را منشاء فعاليت هاي خود در اين شکوه ملي داشته باشند.

سليماني دشتکي خاطرنشانم کرد: حکومت جمهوري اسلامي که با راي و همدلي همه مردم بوجود آمد اکنون نيز حضور مردمي نشان از حمايت آنان از اين نظام دارد بنابراين در اين راستا هم همدلي و همزباني و وحدت دولت و ملت نقش آفرين است.

سليماني افزود: با فشاري که استکبار جهاني به آزادي خواهان و عدالت محوران و همچنين در گفت وگوي ۵+۱ وارد مي کند فقط وحدت و همزباني مي تواند نقش آفريني کند.

وي با اشاره به مذاکرات ۵+۱ اظهار کرد: جنگ نرم کنوني مبارزه بي امان با سفيران و ديپلمات ها در مذاکرات بسيار فشرده با قدرت هاي بزرگ جهاني است، مذاکراتي که ما به دنبال احقاق حقوق بحق خود بويژه حقوق هسته اي هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دشمن از جنگ مستقيم باما نا اميد شده است افزود: دشمن از جنگ نظامي باما نا اميد شده است؛ چراکه نتيجه اش را در چند سال دفاع مقدس ديد و اکنون به فکر تفرقه ميان دولت و ملت افتاده است.

رئيس شوراي تامين استان بيان داشت: تلاش در اجراي اقتصاد مقاومتي با همکاري سپاه و بسيج يکي از برنامه هاي اجرايي در تحول اقتصادي استان است که در اين خصوص طبق آخرين نشست با رئيس سازمان بسيج مقرر شد که در هفته آينده کليد طرح هاي جديد در استان زده شود.

قاسم سليماني با ارائه خلاصه اي از گزارش عملکرد استانداري و دستگاه هاي اداري استان در سال قبل ، تلاش قوي براي ايجاد وحدت و همدلي در انتخابات اسفند، پيگيري طرح هاي عمراني سفر هيئت دولت در سال قبل، پيگيري روند تبديل استان به قطب گردشگري، اجرايي شدن طرح هاي آبي استان اعم از بن بروجن در سال اخير، جذب حداکثري و اخذ تخصيص بالا از رديف هاي بودجه و همچنين اجراي طرح هاي جديد اقتصاد مقاومتي را از جمله مهمترين برنامه هاي قابل اجرا در سال ۹۴ عنوان کرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html